Konvokesyen UiTM ke 70


[Graduan UiTM]

Pada hari ini, 27hb Mei 2009 aku pergi ke UiTM Shah Alam untuk mengambil gambar salah seorang rakan ketika tingkatan 6 dulu.. Kiranya teman baik juga la nie.. Sampai di sana lebih kurang 5.15 petang, selepas menunaikan solat fardu Asar di sebuah surau di Seksyen 2.. Aku parkir kenderaan berhampiran Pusat Islam kerana ketika ini, kenderaan memang banyak dan sebolehnya aku nak letak berhampiran dengan Menara SAAS.. Jom tengok gambar..



[Bersama keluarga dan saudara]


[Bersama kawan satu kuliah]


[Bersama kawan lagi]


[Teman satu perjuangan]


[Hadiah]


[Hadiah lagi]

Ketika pulang, aku ternampak satu iklan berhampiran Pusat Islam (ye kot iklan atau benda nie dipanggil apa?) yang agak menarik untuk dikongsi buat renungan kita semua..Hayatilah..


[Dari pandangan jauh]


[Pandangan dekat apabila di'zoom']

p/s: Hidup adalah perjuangan yang tiada penghujung..Aku rasa nak tukar je kamera..Em, dalam prosesuntuk ambil Canon 1000D..Tukar dengan kamera yang aku pakai sekarang..
Teruja sungguh..

4 comments:

Anonymous said...

waaahh!!jelesnya org dh grad..!!!

airmien said...

samo la..jeles jugok..
waaa..

[bilo nok abih ngaji neh]

hazmi mat zain said...

Betul........ilmulah penentu kepada kehidupan, walau harta bertimbun, tanpa ilmu harta itu tidak kemana mana.

airmien said...

Ilmu penting..tanpa ilmu,
walau sebanyak mana harta
jika tiada ilmu,akan hilang
begitu sahaja..

[peringatan untuk diri sendiri juga]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...